2009-12-24 (12.31)

Ja, då är det alltså julafton igen. Tiden går ju så himla fort! För första gången i mitt liv så ska jag inte fira julafton med mina föräldrar utan med Olofs föräldrar istället. Blir lite annorlunda, men säkert en bra dag. Imorgon ska jag få åka till Borensberg och fira jul med "min familj". Nu har jag i alla fall duschat och klämt ner mig i en gammal klänning som jag hade på julen för 3 eller 4 år sen. Kul att den kom på, letade ju efter något att ha på mig igår men sen kom jag på att jag sällen går klädd i rött och att jag hade den här gamla trasan hemma. Fick helt enkelt bli den i år så sparar jag både pengar och plats i garderoben. Haha. Hittade i alla fall en potensiell nyårs outfit, men får se om det blir den eller inte... Nej, nu ska jag väcka min karl och snagga honom innan tomten kommer!


Hoppas alla får en bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0