2009-12-21

Helt ny fakta.

Jag har som kanske några av er redan vet hållt på med Atkins/ GI i ca 6 veckor nu. Har gått ner en del men så stannade det av... Men hade en bok hemma som heter "Allt om glykemiskt index" så jag satte igång att läsa den. Fick lära mig massa nya saker så nu vet jag nästan exakt vad jag ska stoppa i mig för bästa resultat på vågen. Känns toppen, innan har jag typ bara uteslutit alla kolhydrater (förutom genom grönsaker) men nu kan jag ju börja äta mycket mer saker som jag trodde var stora NO NO, och sen välja bort en del saker som jag trott varit toppen att äta när man kör med GI. Känns som en nystart igen och jag är mer peppad nu än förut!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0