2009-12-20

Nu har jag storstädat, klätt julgranen och tänt det fjärde ljuset i adventsljustaken. Håller också på att tvätta, typ mattan i köket, inte så fräsch! Måste säga att julkänslan verkligen bosatt sig i min kropp nu! Det är ju faktiskt bara 4 dagar kvar till jul så det är ju helt fantastiskt. Alla julrim är klara nu också, ska bara renskriva dom och sätta fast dom på paketen. Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, men har fått en inbjudan av Höcke att komma till Åtvid så det är möjligt att det blir en tripp dit nr tvätten är klar.
Här skulle det varit en bild på vår julgran, men det blev inga bra bilder på den så jag väntar med att lägga upp kort tills jag fått rätt inställningar på kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0