2009-12-17 (23.32)

Har precis kommit hem från en timmas lång kvällspromenad med Toffe och Hanna. Sen fick vi skjutsa Hanna till bussen för Zussie (Hannas bil) har blivit skadad. Igår när Hanna var hos Daniel så hade någon slagit sönder rutan på bilen och tagit Hannas handväska... Idioter alltså, jag skulle bli så jävla sur om det varit jag! Hon hade ju typ allt i sin handväska som vi tjejer har. Men men, det har typ löst sig, nytt bankkort är på väg, hon ska in och fixa nytt körkort, Zussie ska på lagning imorgon och så. Nu ska jag slänga mig i soffan en stunf och kolla på NCIS, sen blir det kudden.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gud, stackars Hanna! Tur att det går lösa det mesta! Vad fan är det för fel på människor!?

2009-12-18 @ 09:17:30
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0