2009-12-16

Idag har jag varit ute i snön mest hela dagen känns det som. Först åkte jag till Borensberg och stallet, tanken var att vi skulle tolka bakom någon av hästarna, men tyvärr hade vi inte alla saker nere i stallet. Det blev bara gos med hästarna istället för det är tokhalt ute och ingen av hästarna har guldskor/ skor med broddar. När vi kom tillbaka till Linköping ville vi åka skidor, tyvärr hade vi bara ett par så vi fick turas om lite. När vi var ute i skogen så mötte vi Olof och Toffe (det var alltså jag och Hanna som åkte skidor). Tydligen hade i alla fall en hund blivit påkörd på en grusväg lite längre bort så istället för att busa runt i snön så gick vi runt och letade efter den medan mörkret kom närmre. Vi hittade ingen hund så vi fick gå hem och drick choklad istället. Sen blev det mat och Bonde söker fru. Nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och läsa Cosmo för jag mår väldigt illa och har sjukanmält mig till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0