2009-12-09

Har inte haft tillfälle att sitta vid en dator idag förens nu. Dagen började nämligen med att jag försov mig så jag hade en kvart på mig innan jag skulle åka till tåget och på den tiden skulle jag äta frukost, sminka mig, klä på mig och allt sånt. Jag hann i alla fall och sen bar det av till Norrköping då det var dags för lite jobb. Efter jobbet kom Olof och hämtade mig vid tåget så åkte vi direkt till en blomsterbutik och köpte lite grejer. Sen satte vi styrning mot Borensberg och mami och papi där vi blev bjudna på mat och så fick jag göra en begravningsdekoration för en av deras grannar har tyärr gått bort. På vägen hem från dem var jag så sugen på något sött att jag ville dö så vi stannade på ica så jag kunde köpa en ostkaka. Egentligen inte min favorit, men det var inte så mycket kolhydrater i den så den slank ner och var väldigt god dessutom. Är fortafarande proppmätt efter den, men nu är det dags att krypa ner i sängen så jag inte försover mig imorgon med...


Första beg.dekortationen på typ 1½ år så ni behöver ju inte vara för kritiska.
Tror i alla fall att jag fick fram att han var en naturmänniska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0