2009-12-03

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan det är dags att ge sig iväg på ett spinningpass. Har varit och fikat hos Karin och Patrik en stund idag medans hundarna fick leka i trädgården, perfekt tyckte nog både jag och Toffe. Efter det blev det storstädning hemma och iväg och köpa nya dammsugar påsar. Nu luktar det nystädat i hela lägenheten och jag gillar det! Har också vägt mig idag, men har inte gått ner något den här veckan så jag har satt ihop ett mat- och tränings schema fram till jul så man förhoppningsvis slipper vara julgran. Det har föresten blivit ett etablerat uttryck här nu Ellen! Men men, nu måste jag byta om sen ska jag träna tills jag knappt orkar kliva av cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0