2009-12-02

Sitter hemma hos Hanna som vanligt på onsdagar vid den här tiden. Vi har varit nere i stallet och ridit på två mycket pigga och skuttiga hästar! Himla mysigt att rida när solen skiner så mycket den bara kan och marken skimrar av all frost. Jag älskar det, det får mycket hellre vara så här än typ 5 grader varmt och mulet. Men tydligen ska det bli så till helgen så jag ska njuta så mycket jag kan innan solen går ner nu.

Förövrigt så har jag bestämt mig för att inte börja rida på den hästen som jag var och provred i måndags, hästen var väldigt fin och rolig att rida, problemet är ägaren som verkar väldigt speciell så jag väljer att avstå. Tråkigt tycker jag själv eftersom hästen verkade så mysig och det var så nära till stallet att jag kunde ta mig dit på bara 10 minuter. Jag får väl försöka hitta någon annan häst i närheten och rida vidare på Fleecan sålänge.

Gud vad mycket häst jag bloggar nu, men jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om... I helgen åker vi till Nyköping och ska fira Ohlson som fyller 25, det ska bli kul tycker jag. Det är inte så ofta man träffar honom nu för tiden och nästan ännu mer sällan som jag och Olof festar tillsammans. Men nu ska vi styra kosan mot Linköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0