2009-08-27

Trött, men ändå ganska glad.

Idag har jag varit nere på stan en sväng med Sabina. Kul att träffa henne, det blir ju inte så ofta nu för tiden. Jag kunde inte låta bli att shoppa lite idag så jag kom hem med en tjocktröja, ett par strumpbyxor och ett par knästrumpor. Allt som saknas nu är ju bara att det ska bli lite kallare så man får klä sig i så varma kläder. Kollade efter att par lårhöga stövlar, har sett ett par på Skorett men jag hittade inga. Kanske lika bra det?!

Imorgon åker vi till Vätö och ska spendera helgen där uppe, måla lite hus och så. Fick ett samtal idag med, det blir lite jobb framöver så det löser sig nog det med även om det inte är riktigt vad jag tänkt mig. Pengar är i alla fall pengar.



 

Kommentarer
Postat av: S

Det ser ut att vara fina inköp. Du kommer bli ursnygg i dessa plaggen :) Vill med ha lite kyla så att man får mysa med ljus i mörker med gosiga kläder..mmmm! :D

2009-08-28 @ 15:50:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0