2009-08-26

Idag har jag spenderat 5 timmar (?!) på en frisörsalong med Hanna. Hon har tagit bort det röda hon hade i håret och har nu fått en mycket snygg askblond färg i håret. Efter att halva dagen försvunnit så gick vi upp på stan en sväng, jag köpte dom skorna från H&M som jag så gärna ville ha och sen köpte vi lite ansiktsmasker och sånt. När vi kom hem så åt vi mat och sen upptäckte jag att min balkong såg förjävlig ut så vi åkte till Blomstertorget och köpte nya blommor. Nu har vi tittat på Johan Glans "World tour of Skåne". Ikväll ska Olof åka på bio med min bror och kolla på "In glourius bastards" så jag och Hanna ska ha tjejkväll; lägga ansiktsmask, måla naglarna och äta kladdkaka.

Igår var jag och red i Borensberg med Hanna på en trevlig polle, skönt att bara komma ut och skritta i skogen i det fina vädret. Innan jag åkte tillbaka till Linköping stannade jag till hos mamma och pappa och plockade lite Dahlior som jag knöt en ganska söt bukett av.

 

 
Nu är det höst på balkongen

Kommentarer
Postat av: S

Låter som du haft en bra dag gumman. mycket fint på balkongen:)

2009-08-26 @ 22:06:44
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0