2009-08-24

Det här med att få rutiner i veckodagarna verkar det inte som att jag kan rivstarta med...

Gick upp samtidigt som Olof idag, käkade en banan, gick ut med Toffe, gick in och bytte om, gav mig ut för att jogga runt ån. Dit fram gick det väl ganska bra, men något hände när jag joggade, fick en väldigt mystisk känsla i halsen, som om jag inte kunde andas, då var jag knappt ens anfådd. Blev skit rädd och tog en PW istället, det var grymt jobbigt det med när man inte känner att man får någon syre. Kom i alla fall hem, mådde skit, tog en dusch och gick och la mig för att vila. Somnade och vaknade för en halvtimme sen. Nu mår jag i alla fall bra, men har ju ändå sovit längre än jag brukar göra. Tänkte i alla fall göra någon nytta idag så nu ska jag städa och sen ut och cykla med Toffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0