2009-08-22

Nu har jag fått stryka yttligare 2 punkter på min lista med saker jag vill göra/ha i höst.

Har dock inte börjat på spinningpass, men tänkte köpa ett kort när lönen kommer. Ska även åka och provrida yttligare en häst nu i helgen eller veckan som kommer, eftersom inget är betsämt med hästen jag red förra veckan. Ska in på en blomsterbutik på måndag också tänkte jag och prata lite mer med dom (har haft lite kontakt med dom ett tag nu). Det är också bestämt att jag ska upp till Sthlm någon helg i höst under jobb eller annat och hälsa på lite kompisar där och så ska jag även ner till Helsingborg och träffa Andréa + ett besök till Nyköping/Katrineholm. Då är det bara höstgarderoben som fattas, den ska jag väl kunna fylla till viss del, såklart inte allt jag vill ha, men det viktigaste. Som jag sagt innan så finns det också fler punkter som jag inte skrivit med här och hoppas även att dessa punkter ska gå att genomföra.

¤ Få mer jobb för Philip Morris
¤ Få ett deltid/tim jobb på en blomsterbutik i stan
¤ Få tag på en medryttarhäst
¤ Börja på spinningpass igen

¤ Fixa iordning vår lägenhet
¤ Hälsa på folk jag inte träffar så ofta
¤ Kunna köpa en härlig höstgarderob med nya kläder, skor och jackor
¤ Tatuera mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0