2009-08-17

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i exakt 2 år och 4 månader. Jag är så glad att jag har dig baby. <3

Har precis ätit mat med Sanna som är här, har typ matkoma nu. Vi har varit en sväng på stan. Hittade toksnygga skor som jag vill ha, men det ska jag inte köpa nu. Köpte i alla fall det halsbandet på H&M som jag blev kär i för ett tag sen. Nu hänger det i badrummet och är mitt, bara mitt! Bokade en tatueringstid idag med, det ska bli nice. Blev sminkad på Face idag med, helt sjukt hur snabba och duktiga dom är.


Love you baby
  

 



 

 


Kommentarer
Postat av: olof

glad att jag har dig med <3

2009-08-17 @ 20:00:10
Postat av: S

Det var kul att ses, får bli snart igen<3

2009-08-21 @ 00:58:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0