2009-08-11

Det inte verkligen inte varje dag jag är uppe vid den här tiden! Det skulle ju faktiskt vara bra om det här var början på en normal dygnsrytm. Oftast när jag går upp tidigt så måste jag stressa, men det behöver jag inte ens idag, vilket gör att det känns okej att gå upp nu även fast det regnar ute och jag är trött. Ska se om det finns lite fler jobb att söka, käka frulle, fixa till mig lite och sen ta mig till AMS. Efter det blir det raka vägen till Calles lägenhet och börja greja. Uppdateringen kommer antagligen inte vara den bästa idag heller. Men ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: S

Gick det bra på AMS? :)

2009-08-12 @ 12:07:20
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja då, det gick ju fort så det var skönt!

2009-08-13 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0