2009-08-11 (23.36)

Nu har jag bäddat ner mig i sängen. Har varit i Calles lägenhet hela dagen, målat, möblerat om och städat. Det gick ganska snabbt så jag hann släpa med mig älsklingen till Ikea och köpa lite inredning till hans nyfixade lya. Blev, hör och häpna, klar med allt idag. Jag sa till Calle igår att jag nog skulle klara det på en dag och då skrattade han bara åt mig. Han blev dock lite mer paff när jag ringde vid halv nio och sa att jag var klar. Hoppas bara han blev nöjd nu, men det verkade det som!

Jag kom på efter halva dagen att jag borde tagit före- och efter bilder, men då var det ju lite sent. Men jag slänger upp en bild imorgon på hur resultatet blev. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Calle Nyman

Skitnöjd blev jag!!!!

2009-08-12 @ 11:38:29
Postat av: S

Lägenheten blev nog snyggt:D vill gärna se bilder:)

2009-08-12 @ 12:05:06
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0