2009-08-11 (15.15)

Jag är bra på att fördriva tiden... ibland.

Idag har jag varit på AMS och lämnat in papper för att få pengar. Sen var jag på banken och lämnade in ett papper så jag ska få pengar. Jag gillar att få pengar :) hehe. När jag kom hem så la jag mig i sängen och läste nya solo. Sen blev klockan dags att ta ut Toffe. Jag tog en sykeltur runt ån med honom för första gången och han var jätteduktig! Som beläning stannade vi till hos Harry så dom fick leka, men Toffe var rätt trött. Nu ligger han på balkongen och svalkar sig tror jag. Jag ska diska, läsa klar solo och sen är nog Olof hemma. Tänk om jag skulle ha tillräckligt med saker att göra för att fördriva varje dag fram till Olof kom hem utan att bara slashasa mig i soffan/sängen.

Imorgon ska jag föresten åka och provrida en häst. Då kanske jag får något att sysselsätta mig med yttligare framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0