2009-08-08

Ursäkta den dåliga uppdateringen igår! Jag spenderade dagen med mina två nya favoritvänner; fläkten och blomsprutan, på balkongen. Det blev ändrade planer till kvällen... Vid 6 cyklade jag till Lina och sen åkte vi ner till Storan och tog en öl och käkade lite. Efter det cyklade vi hem till min bror och hälsade på honom och Linda lite innan vi körde vidare hem till Lina igen. Där möttes vi av Linas pojkvän och hans två kompisar. Tog ett par drinkar där och sen satte vi oss återigen på cykeln för att ta oss ner till stan och gå på krogen. Först hamnade vi på NH (Nationernas hus) för att kissa, men hittade också ett ledigt bord på uteserveringen. Tyvärr stängde dom där efter 20 minuter och då betämde jag mig för att cykla hem medans de andra gick vidare till Platens. Har räknat på det och jag cyklade lite drygt 2½ mil igår och jag har typ inte suttit på en cykel på 2 år eller något! Förstår ni att jag har ont i rumpan idag?

Ikväll ska jag och Hanna åka till Bergs slussar och kolla på Ulf Lundell när han spelar. Är inte direkt ett big fan av honom, men det är en ganska mysig tillställning och det brukar vara en massa folk man känner där så det blir nog trevligt. Dagen kommer antagligen spenderas på balkongen idag med.



Ceasarsallad
     
Hörde jag skål?
     



    
Lina & Pelles katt Ozzy och Lina & Pelle

Kommentarer
Postat av: lillsis

Vad fin du är sis! :D

2009-08-09 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0