2009-08-05 (15.09)

Efter att nu sett hela sista säsongen av SATC så tänkte jag fördriva tiden med att se filmen. Tyvärr är ljudet sissodär 5 sekunder efter och jag för tokryck på sånt... så bestämde jag mig för att ta en sen frukost eftersom min aptit inte är den bästa när jag är sjuk. Upptäckte dock att kylskåpet ekade efter att ha slängt bort allt som inte är ätligt. En promenad till affären kanske...? Nja, riktigt så långt kom jag inte i värmen, efter inte ens halva vägen började det forsa näsblod om mig och jag var tvungen att springa hem. Nu ligger jag här i sängen igen och tycker synd om mig själv. Lyckligtvis kommer älsklingen hem från skolan snart och då får jag tvinga honom att ta hand om mig. Att vara sjuk är det värsta jag vet! Vädret hjälper inte till heller. Nu har det varit kallt och ruggigt typ hela sommaren och när det blir varmt och skönt ute, ja då ligger jag nerbäddad i sängen och får värmeslag bara att titta ut genom fönstret.

Jag tror jag har klagat klart nu.

Kommentarer
Postat av: S

Ursäkta för att jag kommenterar så sent på natten, kom nyss hem efter filmkväll med vänner:)

Stackare som sagt nu när vädret är på topp igen så är det inte kul att vara sjuk, men kul att du är bättre och att du har olof vid din sida som kan ta hand om dig :)

2009-08-06 @ 03:51:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0