2009-08-03 (17.40)

Snart får jag besök. Hoppas jag inte smittar dom! Det är ju lite uppiggande att få besök när man är sjuk :) Fast att jag känner mig väldigt hängig så kan jag inte låta bli att börja städa när jag vet att det ska komma folk. Alltså inte dammsuga och sånt (det skulle jag aldrig orka...) men jag packade upp väskorna från Ösersund, plockade iordning disken och bäddade och slängde bort alla snorpapper och sånt. OCH då hade jag ändå sagt att det skulle vara stökigt hemma så jag slapp städa, men tydligen så kan jag helt enkelt inte stå ut med att ta hem folk när det är ostädat.

Jag har bara legat i soffan och haft SATC mataron hela dagen så det kan vara kul att ta av sig hörlurarna och prata med någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0