2009-04-30 (16.24)

Nu är lägenheten städad, kylen är fylld med dricka och god mat inför kvällen. Jag ska ta och fräscha till mig lite, duscha, sminka mig, platta håret, måla nalglarna och allt det där man ska göra. Jag tycker det är så svårt att känna sig fräsch när man är sjuk, även om man kanske ser fräsch ut så mår man ju inte så bra. Visseligen så är jag bara snuvig så jag laddar med mina special nässpray som ruinerar mig eftersom jag måste ha sånna konstiga dyra jävlar för annars blöder jag näsblod som om någon slaktat en gris i min näsa. Det kan man kalla fräscht!

Vädret kunde väl föresten knappt vara bättre? Påminner ltie om studentdagen nu när alla flaggar på klarblå himmel!


Tagen från ett fönster på Haga strax innan utspringet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0