2009-04-29

Är det inte jävligt typiskt att man ska bli sjuk precis när man kommit igång med träningen igen? Nu har jag ju kommit in i det och börjar tycka att det är mer kul än jobbigt och så vaknar jag upp och har jätteont i bihålorna, det kliar i öronen och i halsen och huvudet dunkar. Det är inte rättvist! Idag hade jag ju tänkt inviga mina nya skor och se om jag kunde slå rekordet på min 5 km runda igen (slog det i söndags, PB är nu 26 minuter). Undrar också om det istället är bättre att gå den rundan lite raskt eller vila så man med största sannorlikhet inte är sjuk nästan onsdag när jag ska börja jobba?! Vill ju ge mig ut sammtidigt som jag vill vara frisk.

Imorgon är det ju Valborg, har inga speciella planer, om det blir varmt som dom lovat så ska vi dra iväg och grilla lite. Nu ska jag gå ut och sätta mig på min mysiga balkong! Här kommer föresten lite bilder på hur det blev








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0