2009-04-27

Självförtroendeboost.

Så kan man nog kalla det. Under hela helgen har jag fått kompimager som aldrig förr, om allt, precis allt på hela mig. Visserligen så skrattar jag bara och låtsas som ingenting, men inuti händer det något, en känsla som jag inte brukar få så ofta. Jag vill inte skryta eller något sånt, men är det inte underbart när komplimang efter komplimang trillar över en vad man än gör. Denna lycka har fortsatt idag. Stod utanför AMS förut när jag skulle in på möte och vips så kommer det fram en tjej till mig och frågar om inte jag vill vara med i ett repotage i tidningen. Jag var lite skeptiskt och hon sa att jag inte behövde vara med för dom hade redan gjort alla intervjuer som dom behövde men "att det skulle vara kul att få ha med en så fräsch och snygg tjej". Då ställde jag upp. Haha. Så kommer väl vara med i Corren någon dag framöver.

Mötet på AMS var som vanligt inte särskillt givande och efter att alla vi fått fylla i en enkät och dom kollat igenom dom sa dom till mig att jag inte behövde ha mer vägledning för att jag jag verkade veta vad jag ville göra och hur jag skulle gå tillväga så då slapp jag 2 långa timmar till på AMS.

Nu har jag snaggat min boyfriend och ska snart gå till affären och handla lite mat. Har börjat med Atkins igen, lika bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0