2009-04-25

Nu är jag i Täby efter en heldag/kväll/natt i Stockholms innerstad. Är ju väldigt sällan där så alla ställen jag var på var jag på för första gången. Kul! + att alla människor som var där träffade jag för första gången.

Gick upp vid halv 7 igår morse och så stressade jag iväg till tåget, var förvånandvärt pigg, jag som aldrig går upp så där tidigt annars! När jag kom in till stationen så mötte jag upp Andreas och tog sällskap med honom till Operakällaren. Där hölls hela utbildningen som höll på till 18.00. Efter det begav vi oss till Mornington hotell och checkade in grejerna, duschade och fixade. Klockan 20.00 möttes vi upp utanför hotellet och gick i samlad trupp (100 pers) till Ute kompianiet och drack fördrink. Alla var helt slut efter dagen och både törstiga och hungriga så vissa blev mer berusade än andra. Drog vidare till Cpybar och åt en riktigt god mat, sjöng massor och minglade. När klockan började närma sig midnatt tog vi en liten promenad till Café opera och drack champange. Allt var gratis och man kände sig lite lyxig. Kom tillbaka till hotellet vid typ 5 och så upp igen vid halv 10 för att äta halvdålig hotellfrukost och åka ut till Täby.

Värd dag oh framförallt kväll. Fick lära mig massor och träffade även lite nya människor, vissa kommer jag förmodligen hålla bättre kontakt med än andra.

Nu är jag verkligen supertrött, ska nog vila någon timma. Har varit i Täbycentrum med älskling och hjälpt honom att hitta skor och jeans. Det gick snabbt och smidigt, det är bra med pojkar ibland :)

Bilder från kvällen kommer antagligen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0