2009-04-23 (22.56)

Nu tror jag allt är klart inför morgondagen. Har packat och nojar som vanligt över att jag ska ha glömt något viktigt. Men har iaf packat biljetter, pengar och id-kort. Sen kan man väl lösa annat om det skulle hända något. Har tränat och grejat lite lagom här hemma nu under kvällen, pratade bort typ en timma med Sofia i telefonen, ska bli kul att träffa henne på lördag! Nu blir det typ kvällspromenad med hunden och sen försöka komma i säng skapligt eftersom jag måste upp SENAST halv 7 imorgon. Är ju inte direkt van med det. Är iofs skittrött nu så kommer nog somna som ett litet barn. Önska mig lycka till imorgon nu då. Bestämde mig btw för outfiten på bild nr 1 i tidigare inlägg, fast med andra skor så det inte ser så klumpigt ut (hittade alla mina vårskor, wohooooo!)


Var biffen förut när jag tränade.
Skönt att jag har en så kvinnlig kropp. Yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0