2009-04-23 (13.50)

          

           

Topp - H&M
Jeansshorts - avklippta gamla crocker
Solglasögon - Gina Tricot
Läppglans - L'oréal, Glam shine 6h i färgen "Blush Mania"
Nagellack - Mavala i färgen "Tobago"

Idag får man faktiskt leka sommar och klä sig såhär, det är grymt skönt ute, nästan för varmt på balkongen där det är helt vindstilla. Möjligtvis byter jag väl till jeans när vi ska ut och gå och ner och hämta tågbiljetten. Just nu tror jag inte livet kunde vara bättre. Det går bra nu på riktigt med jobb och allt.  Det enda som är segt är träningen, men igår körde jag slut på mig själv och tanken är att göra det ikväll med, sen blir det en långpromenad om någon timma. Lite härligt musik på det här och sen ska jag inte klaga. Just nu spelas "Barenaked Ladies - One Week" en riktigt humörhöjare om man nu skulle behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0