2009-04-22

Fy fan vad nervös jag börjar bli för helgen nu. Har fått biljetten till tåget och fattar inte ett skit av det där så måste be någon tyda det åt mig. Har heller inte hört något från den killen jag skulle ha möte med innan fredag så det känns också konstigt, när ska jag träffa honom egentligen? Sen vill jag verkligen få veta vem den andra killen jag ska jobba med är, så man kanske kan åka tåget med honom och så samt bekanta sig ltie med någon så man inte kommer upp dit och inte känner en jävel. Jag vill verkligen ha jobbet och jag tänker åka dit, men nu känns allt bara så förvirrande. Förhoppningsvis löser det sig under dagen.

Idag har vi tvättstugan och det är väl typ allt jag ska sysselsätta mig med idag, lite promenad med hunden och så också såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0