2009-04-21

Sitter här i soffan med en kopp grönt te och tycker lite synd om mig själv. Eller synd om mig själv är väl fel uttryck, men känner mig lite rutten idag. Dels är det kallt och jävligt ute, jag har svin ont i ryggen för jag har sovit konstigt inatt, jag tvingade upp mig själv när jag var dödstrött för att åka till AMS i typ 10 minuter, jag kanske inte får jobbet för att jag inte kan dölja piercingen vid ögat. Provade det nyss och det såg ut som jag hade värsta vårtan, inte så attraktivt. Med andra ord så har den här dagen varit skit hittills. Tror också att Olof har smittat mig lite för har ont i huvudet och är tjock i halsen också. Blä för det.

Om inte något riktigt spännande händer dyker upp så kommer jag nog inte frivilligt röra mig längre än mellan soffan och sängen idag.

Dagens outfit ligger lite på hyllan eftersom jag gått runt i mjukisbyxor och myströja i flera dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0