2009-04-21 (17.50)

Igår satt jagoch kollade på "Nytt läge", det börjar ju klia i fingrarna när man ser på sånna program. När vi var ute med hunden på kvällen sen så gick vi förbi massa skyltar där dom visade hus som var till salu så när jag kom hem var jag tvungen att gå in och snoka på märklarsidorna. Ett av husen som var till salu här i Hjulsbro så verkligen för jävligt ut, färgerna och allt, så 70-tal på det fulaste sättet. Många kanske bara tänker "fy fan" när dom ser det, men jag börjar direkt tänka vad man skulle kunna göra för att det skulle se bra ut, bara utgående från planritningen. Tror det är något fel på mig, men nu var det så länge sen jag fick hålla på med inredning så jag blir lite småtokig. Hoppas att man får ett fast jobb snart så man kan börja greja här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0