2009-04-21 (17.30)

Jaha, har sovit bort typ hela dagen. Får alltid lite panik när jag gjort det, men på ett sätt så kanske det är bra när kroppen säger att jag ska göra det. Har fortfarande psykont i ryggen, men annars känns det lite bättre, solen har tittat fram och så fick jag ett mail där det stod att jag fick ha piercingen i så på fredag bär det av till Stockholm för utbildning. Skase vad Sofia ochJosie har för sig då, kanske skulle kunna hinna med att träffa dom.

Funderar också på att börja med Atkins igen. Tappade ju all lust att banta och träna när vi flyttade hit och det har ju gett lite resultat om man säger så. Inga positvia sånna. Hoppas på att jag har så mycket motivation så jag orkar hålla på med det. Vi får väl se, är expert på att komma med undanflykter till att inte börja "just nu".


Jobbet går ju ut på att presentera "Marlboro light"s nys design och namnbyte till "Marlboro guld"



Utbildningen och festen ska hållas på Operakällaren



Och så ska vi bo på Mornington hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0