2009-04-20

Så var det dags att ge sig av till Arbetsförmedlingen igen då. Jag förstår typ inte varför jag måste gå dit, men idag får jag ju veta om jag får pengar eller inte. Hoppas i alla fall grymt mycket på jobbet jag sökte igår, men ska väl inte hoppas för mycket, är nog inte den enda som sökt det. Men skulle jag mot förmodan få det skulle jag bli sjukt glad. Fick fylla i något frågeformulär som skulle med till AMS idag och där var det med en fråga som löd så här "Hur skulle du känna om du fick ett jobb?" Jag kan inte förklara.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

vilken dum fråga, skulle ju bli mer än lycklig! Håller verkligen tummarna på att du får pengar, då kan vi ju ta och ses! Hoppas det gick bra på AMS.

2009-04-20 @ 17:42:22
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0