2009-04-18

Idag är det en riktig "att göra" dag. Har en liten lista som jag följer och har fått bocka av en del nu. Tyvärr är det bara tråkiga saker på min lista och det jag har kvar är typ; dammsuga (väntar tills min sjukling har vaknat), dammtorka i sovrummet (har inte gjort det än eftersom sjuklingen ligger där inne och jag är snäll och tänker låta honom sova så mycket han kan), skaka mattor, storhandla, vattna blommor, träna, färga håret, fixa naglarna, raka benen och sån skit... Ja men ni förstår, bara massa måsten och inget som jag egentligen vill göra.

Imorgon blir det dock inte så mycket måsten. Sabina skulle komma hit med en picnick korg och så skulle vi åka till Sturefors och fiska och äta picnick :)

På måndag är det måsten igen och likaså på onsdag...Men då har man ju i alla fall något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0