2009-04-16

Sitter i sängen med en värmekudde på ryggen. Världens mensvärk idag med. Hatar det! Tänker trotsa ändå och träna, det kan bli bättre.... Eller sämre. I vilket fall som helst så tänker jag träna. Olof har lånat tre träningsvideor av Tessan så ska prova det idag.

Vi kommer inte få tillbaka bilen idag för det var tydligen något mer som var trasigt så den får vi tillbaka imorgon och ska betala 2000 mer än vad somvar beräknat. Jävla skit måste jag säga på ren svenska då, för vi har inte några pengar till något alls och då känns ju inte det här så festligt direkt.

Vet inte vad jag ska hitta på mer idag än att träna och tycka synd om mig själv. Det är så sjukt tråkigt att gå hemma hela dagarna och inte ha några pengar... Vill spy på det här. Eller få ett jobb, eller åtminståne ersättning från a-kassan eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0