2009-04-15 (20.43)

Idag har det varit en jobbig dag. Har haft mensvärk och huvudvärk hela dagen och känt mig allmänt seg så det har inte blivit någon träning. Har iställer legat nere vid ån och njutit en stund av solen när Olof fiskade. Sen har Sabina och Becca varit här och druckit lite kaffe på eftermiddagen. Nu är det "Du är vad du äter" och resten av kvällen ska jag fortsätta ligga och tycka synd om mig själv framför tvn. Blir en kvällspromenad med Toffe, annars kommer jag inte flyttamig frånh soffan frivilligt :)

Imorgon hoppas jag att vi hinner åka och storhandla bara bilen blir klar hyfsat tidigt. Blir inspererad av Anna Skipper så ska sätta ihop ett nytt "schema" för mat och träning utan att sätta för höga mål för mig själv (som jag brukar lyckas med, vilket resulterar i att jag skiter i det helt).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0