2009-04-12 (18.57)

Är hemma nu från en ganska stökig men skön dag i Borensberg. Det blev mat och fika och massa godis så jag är fortfarande proppmätt. Fick också träffa mina kusiner som jag typ aldrig träffar. Sist jag träffade dom var på Morfars 70 års kalas i September, sen dess har en av dom fött en unge och den andra är gravid igen. Så det var två små barn som sprang runt och en som låg i en barnvagn mest hela tiden. Känns lite konstigt för det känns som att det inte var alls länge sen som vi tre kusiner sprang runt hos Mormor och Morfar och lekte. Men tiden går ju. Mamma sa föresten att hon inte trodde att hon någonsin ska få barnbarn. Det är väl en tidsfråga, men just nu förstår jag hur hon tänker. Calle kan ju inte slå sig til lro, Henning har nog inte planer på barn med Ancha och jag och Olof är väl inte direkt inne på det nu. Men bara för att alla mina kusiner har barn nu betyder ju inte det att vi också måste skaffa det nu. Det skulle ju vara bra med någon form av inkomst innan man börjar tänka på sånt i alla fall.

Har inte tagit så mycket kort idag förutom på det senaste tillskottet i fam Björk så vi får se om det händer något senare som är värt att fota och lägga upp bild på ;) Ni kan ju få en "dagens outfit" sen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0