2009-04-11

Idag ska jag inte göra något vettigt.

Jag har bara varit uppe, gett hunden mat, duschat, ätit frukost, gått ut med hunden och nu sitter jag här. Mer ansträngade än så tänker jag inte låta den här dagen bli! Det är så skönt att vara lat, fast jag är det ganska sällan så jag måste lixom bestämma mig för att skita i allt vissa dagar. Idag är en sån här dag.

Imorgon är vi bjudna till mormor och morfar på påskmiddag och Olofs bil är trasig så jag vet inte riktigt hur det blir Vi kan ju alltid ta bussen, men då kommer det här med Toffe... Men det kanväl få bli mitt enda projekt idag då. Lösa hur vi ska ta oss till Borensberg imorgon :)

GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0