2009-04-11 (19.25)

Det gick inte så bra som jag hoppats på att inte göra något vettigt idag. Min garderob brakade ihop så jag var tvungen att slänga ut alla kläder på sängen, laga garderoben och sortera in alla kläder igen. Det är sanslöst hur mycket kläder man har fast man aldrig känner att man har något att ha på sig!!

Nu är det en sen middag på gång, potatis och biffar. Det är gött, fast man blir ju faktiskt inte så hungrig när det är så här varmt ute! Ikväll blir det "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" och antagligen film. Igår såg vi föresten "Australia", den var bra men jag hade nog velat se den textad för jag hade lite svårt att hänga med mellan varven! Nej, nu ska jag återgå till köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0