2009-04-09

Har precis kollat på "Fucking Åmål", det var typ 8 år sen jag såg den sist. Lite nostalgi sådär :) Har påskpyntat hemma lite idag, när vi var ute i skogen på dagen med Toffe så hittade jag ett superbra påskris, det gillar vi! Har också lagat typ den godaste maten jag någonsin gjort i hela mitt liv idag. Eller alltså jag har lagat det här typ 100 gånger förut, men det blev lixom perfekt idag. Till förrätt gjorde jag avokado med räkor, enkelt, snabbt och gott. Sen blev det klyftpotatis som var pefekt, saftiga fläskotletter och den godaste tzatzikin! Trots att vi blev dundermätta så smällde vi i oss en påse godis som jag köpt ifall det skulle komma några påskkärringar idag. Det gjorde det inte så det var ju bra för oss! Nu blir det kvällsrundan med Toffe och så mys.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

haha fucking åmål var min bästa film för några år sedan men den är ju bra:P ååh så gott allt det där lät :D du får fixa sån middag till mej nån dag :D

2009-04-10 @ 12:54:20
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0