2009-04-05

Mm, söndag igen då. Helgen har väl inte varit den bästa kanske, men jag lever ändå. I fredags åkte Olof upp till sina föräldrar så då bestämde jag mig för att umgås lite med min bror, sagt och gjort. Vi var i Vasastan hos någon jobbarkompis till honom innan vi drog till Maxim (?!). Calle hamnade i lite bråk så det var typ bara att dra hem. Igår så blev jag hämtad av Sabina i stan och så åkte vi till Borensberg. Där kollade vi på Hanna när hon red på sin lilla cp-häst. Dom var så söta! Sen drack vi kaffe hos Sabina och begav oss tillbaka till stan, lagade tacos och spelade spel. Sen åkte vi till Wobin för att hälsa på lite, men det var så mycket folk och alla var så fulla (väldans vad man lägger märke till sånt när man själv är nykter) så vi skulle ta bilen tillbaka till stan med den vägrade starta! Efter ett antal försök så startade den och Sabina och Hanna åkte hem medans jag bestämde mig för att hälsa på Olle och Viktor som var ute och firade Olles födelsedag. Dom var väl kanske inte i sitt bästa tillstånd och eftersom jag var nykter så tyckte jag mest att det var jobbigt med alla människor som trängdes och luktade sprit och svett så jag åkte hem.

Idag är det tvättstugan som gäller. Sen blir det PW och så ska jag städa. Hoppas att ni har haft en bättre helg än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0