2009-04-03

Fredag, skönt fast att dagarna flyter ihop när man är arbetslös. Har varit på AMS idag på möte i 10 minuter, kändes jävligt lönt. Efter det gick vi och skrev ut blanketter till en skola som Olof ska söka till och jag bokade tid hos en studievägledare nästa vecka. Innan vi åkte hem blev det en mocka take away på barista. Väl hemma fixade jag lite vårfint på balkongen och väntade på ett samtal från Anja som kom nyss. Vi skulle setts idag men hon var lite stressad så det får bli en annan dag. Om en stund kommer Calle, min bror, hit och så ska vi ut och gå med hunden. Ikväll vet jag inte vad som händer men något ska man väl kunna hitta på. Imorgon skulle jag vilja bjuda hit lite folk och grilla och dricka öl, men kom på att vi inte har någon grill haha. På söndag är det tvättstugan som gäller och på måndag ska jag hem till mor och far och vara barnvakt åt Smula när dom är i Tyskland. Kanske blir att grilla och mysa lite där med favoriterna för dom har väl en grill iaf.

Igår var vi ju på födelsedagskalas hos Olle. Festligt att komma på middag hos en kock. Maten var jättegod och sällskapet trevligt som vanligt!

Nu ska jag nog ringa runt lite och se vad som kan vara på gång ikväll! Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0