2009-04-01

Första April och vädret kunde ju knappast varit bättre!

När jag vaknade blev det en snabb frukost och sen ut på långpromenad med Toffe, den avslutades med lek hos Harry. När vi kom in blev de dusch och sen satte jag mig på balkongen med isvatten och målade naglarna. Nu är dom oranga och lyser upp dagen lite till. Läste några kapitel ur 14 år till salu som jag inte läst klart än och njöt av solen. Nu sitter jag här och irriterar mig på att youtube segar sig när man ska lyssna på musik för det hakar sig hela tiden, snacka om att förstöra bra låtar! Jaha, resten av dagen då? Jag ska försöka få liv i min sambo som inte verkar ha sovit på hela natten och dra iväg honom och köpa lite grejer till Olles present. Sen blir det väl käk och så du är vad du äter ikväll. Tror jag ska lägga till lite styrka på kvällens schema.

Ja imorgon är det ju Olles födelsedag och vi är bjudna dit på kafferep. Mysigt tycker jag! Har äntligen kommit på en bra födelsedagspresent till honom, kanske inte den roligaste, men lite personlig och sådär i alla fall!

Om man kanske skulle sätta sig en stund till på balkongen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0