2008-09-30

Har en rutten dag och vill bara lägga mig i sängen och sova tills det händer något som kan muntra upp mig. Har vairt uppe sedan 08.45 ca. Började med att gå ut med Toffe, det gick bra. Kom in, skulle äta frukost, grät mig igenom frukosten pga tandvärken som bara blivit värre. Skulle tömma soppåsen, hittade en död mus som förmodligen legat under diskbänken ett antal veckor för det STANK as. Väckte Olof, han fick ta bort den vidriga lilla råttan. Öppnade dörren för att vädra ut lite och tänkte låta Toffe springa lite fritt i trädgården, han sprang raka vägen upp till gödselstacken och rullade sig. Skulle tvätta av honom, då började han dumma sig, blev ännu mer arg. Bestämde mig för att spela tv-spel, förlorade hela tiden. Gick upp till datorn, skulle designa om bloggen, fattar inte och är jätte förbannad. Hey, det är vad jag gjort hitills idag. Måste ringa Skatteverket och gå in på vägverkets hemsida och läsa om att plugga körkort på distans för hon på körskolan igår sa massa grejer som jag inte fatta, får se om jag förstår bättre om jag läser själv, MEN JAG VILL INTE GÖRA NÅGOT NU! jag vill bara få sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0