2008-09-04

Ser ut att bli en fullproppad helg trots allt. Det gillar jag, så länge allt går enligt planerna ;)
Imorgon åker jag direkt från jobbet till Borensberg, hälsar på mor och far, duscshar osv. åker med Sabina, Johanna och Hanna in till Lkpg vid 7 tiden, käkar med dom, sen ska jag och Hanna hem till bror min och förfesta lite för oss själva. Efter det blir det krogen och sen hem till sängen.

På lördag blir de lunch hos Mollo (farmor) och efter det tar jag väl en sväng på marknaden. På kvällen blir det att åka in till Motala med Hanna och Elin för att kolla på när Calle och Queen of Dimonds spelar på hamnrock och så blir de nog en sväng till Brygget innan man åker hem till sängen igen.

Söndag blir det hemresa tidigt på morgonen för att möta upp  älskling i Nyköping :)

Idag har förövrig varit en skön, lat dag. En sväng i stallet, sovit ett par timmar på soffan och lunkat lite med Toffe.




puss på en fullproppad helg och min älskling och alla som förtjänar en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0