2008-10-31

Sista Oktober, Halloween.

Vilket jävla väder det har varit idag, utan att ens titta ut genom fönstret imorse drog jag på mig joggingkläder och gav mig ut på en runda med hunden. Det blåste IS på mig hela vägen. Snorkallt, ett tips är att ha mössa på sig. Jag har inte joggat på två år, minst, och kände mig rejällt chockad över hur långt jag faktiskt orkade jogga utan att ens stanna och pusta lite. 3 km! Trodde jag inte om mig själv med tanke på hur länge sen det var jag var ute sist och hur många ciggareter som förstört mina lungor under den tiden.

Har varit inne i Nyköping idag, har köpt bisolvon till hästen och sen fått min piercing utskruvad lite å jag kan ta ur den när jag jobbar. Köpte även godis, men det är till barnen om det kommer några och bus eller godisar. Själv ska jag inte äta något annat än frukt!

Igår fick jag verkligen stå emot frestelser när jag var hos Emelie.
1. Både Johan & Emelie röker, inte jag
2. Det stod en stor skål med godis på bordet
3. Det dracks coca cola
4. Det fikades på stan
MEN, jag föll inte för någon av frestelserna!

Nog bladdrat om vikt och mat och helvete, jag blir ju trött på mig själv.

Ikväll var det ju tänkt att jag och Olof skulle åka till Motala och partaja hemma hos Ida, men ska jobba imorgon så fick tyvärr tacka nej till det.

Ja, det var väl ungefär det jag hade på hjätat som inte hade med vikt och mat och helvete att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0