2008-10-30

Jag är fan sämst på att göra armhävningar, lackar typ på mig själv. Skulle göra set 15 rep 2 och palla knappt hälften och då ska jag vara ridtjej? Eh, de här funkar inte... Tur att man börjar nu då så det finns chans att klara det senare i livet :P Haha, vet ju aldrig när man ska behöva visa upp sina armhävnings skills för någon menar jag ;)

Ja, men har iaf kört styrkan nu på morgonen, nu blir det stallet och förhoppningsvis hinner jag rida om jag inte sitter här för länge ;) Ska nämligen iväg till Emelie och snacka massa skit idag och gosa med Kevin såklart! Föresten så förlovade sig Emelie och Johan sig igår och JAG ska få vara brudtärna... Så jävla kul! Hoppas man hunnit gå ner några kilo innan jag ska klämma mig ner i någon blåsa ;) Komiskt att jag tänkte i förrgår på hur kul det skulle vara om några kompisar skulle gifta sig snart, men tänkte typ inte på att Emelie och Johan pratat om det... Jag är superglad för deras skull!

Måste bara säga att det finns en låt som gör mig snäppet lyckligare än vad jag redan är och det är Bunny Wailer med Reggee Burden.... så grymt skön låt! Nej, nu måste jag hinna upp till stallet.Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0