2008-10-29

Jag älskar känslan av att känna sig nöjd och stolt. Idag är min fjärde dag som ickerökare! Igår åt jag inget annat än mat och frukt. Var skitsugen på något onyttigt, men togen kopp rött te och äppelskivor istället, efteråt kändes det jättebra. Idag har jag tränat styrka på förmiddagen, snart blir det stallet och ridning och kväll blir det styrka igen.  

Tänkte att de var dags att ta en bild på min nya hårfärg, som kanske inte är så ny längre iofs. Men kameran dog så jag tog mitt nödvärn, mobilen, vilket resulterade i att man knappt ser vad det är för färg, men skitsamma, jag ser väl typ ut så här nu då...


redhead

jag bara gillade bilden...

Kommentarer
Postat av: Ekorren is the best!

vad snygg du är i rött :)<3

Puss och Kram Sanna

2008-10-30 @ 07:04:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0