2008-10-24

Hmm, försöker komma på något vettigt att skriva, men som vanligt har jag inte mycket mer att berätta än vad jag gjort under dagen...

Idag har jag hoppat med min häst för första gången, det märks att hon är en gammal hopphäst, hon var helt galen fast att hindret typ inte var högre än 50 cm :P Men vi tyckte att det var kul ändå och vi blev svettiga och trötta. Har också tvättat lite och plockat och pysslat i hemmet... Imorgon är det dags för jobb igen, skönt som omväxling ;)

Låg och tänkte på min livsvän igår, tänkte på när vi träffades, allt vi gjort tillsammans hur allt blev fel men att vi hittade tillbaka till varandra ändå. Andréa, även om det aldrtig kommer bli som förr så ska du veta att jag är glad att jag har dig  mitt liv, du betyder hur mycket som helst för mig. Utan dig hade gymnasiet inte varit alls så kul! 
Kommer du ihåg första gången du följde med mig hem och knappt kom av bussen, Nivå i Motala, Denis, Emil och att du höll på att missa bussen hem också? Hur alla aploderade när du gick på bussen, dagboken, alla hockeykillar, våra försök till at sluta röka, James Blunt konserten, påsken i Helsningborg, nyår i Helsingborg, skolan, maten i matsalen (pannbiff och brunsås), när vi bastade hos Slobban, Rodhins 18 års fest, jaa allt vad vi nu än gjorde, jag blir lycklig men ändå ledsen när jag tänker på det. Allt gick så fel sen, även om vi hittade tillbaka till varandra så hade vi missat 9 månader av varandras liv som var väldigt viktiga och betydelsefulla som vi aldrig kan få tillbaka och kanske  kan vi inte heller riktigt förstå vad det var som ändrade våra liv så mycket just då. Jag älskar dig och saknar dig till tusen. Snart ska jag komma till Helsingborg och hälsa på dig mitt hjärta. <3

  
  
   
    
Jag gillar minnes kollage :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Detta inlägget fick mig att le. Fick en varm känsla ikroppen av lycka. Och även ett hjärta som skriker efter saknad. Åhh vilka roliga minnen vi har som aldrig kommer försvinna från än.

Maja tack för du finns, älskar dig ska du veta.

Du kommer alltid vara något speciellt för mig <3

2008-11-06 @ 18:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0