2008-10-23

Började dagen på vad jag tror är det bästa sättet, nämligen en långritt i skogen... Bara massa skitt, frisk luft, tjatter med Lisa och känslan av min underbara Wilma under mig.

Trots den bra början på dagen så känner jag mig rutten idag, har spenderat hela dagen i soffan. Men i hopp om att piggna till så tog jag en lång dusch och klädde på mig lite fräschare kläder än mjukisar. Kan ju bara säga att det hjälpte inte ett skit, provade att lyssna på reagge, men det hjälper inte idag heller. Är typ uttråkad, men har inte lust att göra något alls, vill typ ha en påse godis, en bra film och massa slöande i soffan. Enda problemet är att om jag skulle göra de så skulle jag må ännu sämre efteråt när alla skuldkänslor kommer. Skit dag! Nu ska jag fan unna mig en cigg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0