2008-10-22

Min önskan gick i uppfyllelse, fick åka och handla av mig lite idag. Kom hem med: en ljusslinga till den andra gardinen i sovrummet, två orkidéer med krukor till sovrumsfönstret, en annan kruka till en annan växt, en stor lykta och ett monster blockljus, en badrumsmatta, en löpare till köksbordet, en stor, mysig tjocktröja och ett par söta strumbyxor. Fick stilla shoppingnerverna för stunden iaf! Nu är iaf gästtoan och sovrummet helt klara så det blir att gå på hallen nästa månad! Gud va jag älskar att pyssla och greja hemma, har tur som bor i ett hus och har lite att göra, lite skillnad från ettan vi hade förut! Eller så kanske det inte alls är bra, det blir ju mycket dyrare! haha.

Har även spendrat några timmar med Wima idag, red på banan, men hon var ofokuserad och lyssnade dåligt, men jag blev svettig eftersom jag fick jobba som ett as med henne så fick mig ett litet träningspass idag med, men det gottgjorde jag snart när Olof kom hem med ostbågar, haha!

Sitter och lyssnar på reagge nu, det var grymt länge sen... Borde lyssna på det oftare för jag blir glad och lugn i hela kroppen. Är typ som att ha sex fast mindre svettigt :P haha, neej men gött är det! Jag gillar reagge... och sex :)

   
   
  
  
   
  

Ett litet minnes kollage från Uppsalareagge fesival 2007
En grym upplevelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0