2008-10-21

Jävla skitväder, har inte ork eller lust till något när så här! Har spenderat typ 90% av dagen inne, känns la sådär. Gick typ upp till stallet och mockade sen har jag varit nästintill inlåst här inne. Har dock fått lite gjort ändå, har röjt i källaren och garderoberna i sovrummet. Tvättat lite och försökt at rensa frysen och ätit upp lite måkrafs som låg där. Blir lite irritrad på mig själv för jag hittade typ en påse med 5 kötbullar i, en med 3 korvar, enmed lite frysta grönsaker, en med lite pyttipanna, då snackar jag alltså inte ens en halv portion mat. Gjorde iaf någon slags lunch av detta, måste äta ur frysen lite för den är i akut avfrostnings läge!

Toffe är bra mycket piggare idag och har både ätit och veat vara ute i små omgångar, men han ser så tokig ut i sin strut så jag skrattar mest åt honom... Fast han ser så ledsen ut!



Imorgon vill jag åka till Norrköping/Nyköping och handla grejer till de rum jag ska fixa iordning. Kul om jag får det gjort :)

Hoppas även på besök på fredag, men har inte fått svar än... Om det blir så får jag träffa den här skitungen;


Han är värdens sötaste unge och jag älskar honom!
Precis som mamma sin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0