2008-10-19

Igår jobbade jag min första kväll på Wreta, var ritkigt kul faktiskt och tiden gick fort när gästerna väl kommit. JObbar igen nästa helg, lördag och söndag och likadant helgen efter det. Det ändå jobbiga är att jag inte får ha några synliga piercingar i och då kan jag inte göra den jag tänkt så länge jag jobbar där, om jag inte har typ ett plåster över (?).

Idag har mor&far varit här och ätit lunch och gått en promis i skogen. Trevligt att dom kom ut och hälsade på. Har även varit ute hos Jimmy och hälsat på han och Linda och Törnvall. Blev en liten fika där och sen hem och äta tacos. Mmm, det är så gott så jag alltid äter för mycket och får matkoma. Har även tagit hand om min extremt snuviga häst, hon är jätte hängi och snorar massor. Men hon var iaf pigg ute idag, hoppas hon blir bättre snart!

Imorgon blir Toffe av med sin manlighet.

kan någon motivera mig att börja träna på riktigt igen? Får ångest när jag ser crosstrainern!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0